مزایای کارت ویزیت الکترونیک

امروزه انواع کارت ویزیت الکترونیکی ussd یا CRM جایگزین با کارت ویزیت کاغذی شده است و نباید از مزایای کارت ویزیت الکترونیک USSD غافل بود. در این مقاله درباره مزایای کارت ویزیت الکترونیک در وی لینک همراه ما باشید.

مزایای کارت ویزیت الکترونیک

کارت ویزیت الکترونیکی USSD یا همان EBC شیوه نوین‌تری از ارائه مشخصات کاری است که در بسترهای مختلفی مانند پیام کوتاه و ussd مورد استفاده قرار می گیرد.

با توجه به گرانی روز افزون انواع لمینت و کارت‌های ویزیت و اهمیت رعایت حفظ محیط زیست و همچنین با در نظر گرفتن آمار 88 درصدی دور ریخته شدن کارت ویزیت‌های کاغذی در جهان، امروزه بسیاری از کسب و کارها از شیوه‌های جدید ارائه مشخصات استفاده می کنند که بستر آن‌ها، راه‌های ارتباطی جدید است. کدهای ستاره مربع یا همان کارت ویزیت الکترونیکی ussd یکی از بسترهای خوب و سریع مخابراتی هستند که شما می توانید در آن‌ها، کد اختصاصی برای فروشگاه خود تهیه کرده و در این کد اختصاصی، مشخصات، راه‌های ارتباطی و منوهای دیگری برای مشتری تان تعریف کنید. به این صورت شما از مزیت‌های زیر برخوردار خواهید بود:

حمایت از محیط زیست

آی نوتی با ایده کارت ویزیت الکترونیک EBC سعی کرده است در راستای فرهنگ سازی استفاده درست از منابع طبیعی (عدم اسراف کاغذ) گام بزرگی بردارد و کمک کند هر یک از ما سهم کوچکی در ایجاد دنیای سبزتر داشته باشیم.

ایجاد ارتباط موثر با مخاطبین

آی نوتی به جهت برقراری ارتباطی موثر با مشتریان، امکانات بیشماری بر روی کارت ویزیت الکترونیک EBC قرار داده است. کسب و کارها می‌توانند با بهره گیری از این امکانات، مشتریان بیشتری جذب کنند و بهتر به امر مشتری مداری بپردازند.

همواره در دسترس خواهید بود.

بسیاری از کارت ویزیت‌هایی که چاپ کرده و به دست مشتری می رسانید، بدون کوچکترین توجهی دور ریخته می شود و اگر هم دور ریخته نشود، ممکن است در زمان نیاز دسترسی به آن امکان پذیر نباشد. کارت ویزیت الکترونیکی USSD اما همیشه از طریق یک کد ساده ستاره مربع در تلفن همراه در دسترس خواهد بود.

هزینه‌های خود را کاهش خواهید داد.

هزینه چاپ مکرر کارت ویزیت در دراز مدت بسیار بیشتر از هزینه تعریف کد اختصاصی در سامانه های ستاره مربع است. بنابراین استفاده از کارت ویزیت الکترونیک بجای کارت ویزیت چاپی علاوه بر کمک به حفظ محیط زیست، هزینه‌های تبلیغاتی شما را نیز کاهش خواهد داد.

اعتبار کسب و کار خود را افزایش خواهید داد.

ارائه کارت ویزیت الکترونیکی USSD بجای کارت ویزیت کاغذی، وجهه ای حرفه‌ای‌تر از کسب وکار شما را به مشتری تان ارائه می دهد. شما می‌توانید به این وسیله میزان به روز بودن کسب و کار و همچنین اشتیاق ارائه خدمات خود را به مشتریان خود نشان دهید. حرفه‌ای ها به خوبی می دانند که حرفه ای جلوه کردن هم به اندازه حرفه ای بودن اهمیت دارد.

سیستم نقشه گوگل و مکان یاب

از بین بردن دردسر های صاحبان مشاغل بابت پیدا کردن آدرس آنها توسط مشتریان از بارزترین منافع کارت ویزیت آنلاین است.

از جذاب ترین و کاربردی ترین خواص کارت ویزیت آنلاین بهره گیری از قسمتی است که در آن علاوه بر درج اطلاعات تماس شما از جمله تلفن ، فکس ، آدرس و …

شما می توانید آدرس خود را در نقشه گوگل در آن قرار دهید تا مشتریان شما به سادگی و در کوتاه ترین زمان ممکن محل کسب و کار شما را پیدا کنند.

مزایای کارت ویزیت الکترونیک

حرفه ای بودن در بستر

نشان دادن حرفه ای بودن کسب و کار شما و هم چنین توسعه تجارت الکترونیک کسب و کار شما.

با توجه به پیشرفت روز افزون بستر اینترنت در کشور فوق العاده بالای معاملات اینترنتی و معرفی کسب و کار ها از طریق اینترنت ، کارت ویزیت آنلاین می تواند موثرترین و به روز ترین محصول در این زمینه کسب و کار شما را کمک کند.

این کارت ها نمایانگر میزان حرفه ای بودن کسب و کار شما در بازارهای رقابتی این دوران باشد که به شدت نیازمند این تکنولوژی ها و فناوری ها جهت ماندن در این بازار رقابتی است.

ارائه اطلاعات کاربردی از مزایای کارت ویزیت الکترونیک

ارائه اطلاعات کاربردی و جذاب کار شما در کارت ویزیت آنلاین شما.

با صفحاتی که در کارت ویزیت انلاین شما تعبیه شده است به سادگی می توانید اطللاعاتی از محصول و خدمت خود را در آن قرار دهید.

شما می توانید در عین کارایی می تواند مشتری را جذب نماید و دیگر از دادن اطلاعات زیادی که موجب می شود مشتری شما از خواندن آنها خسته شود و توجهی به کار و فعالیت شما نکند ، شما را راحت می کند و فقط اطلاعات کاربردی خود را در اختیار مشتری می گذارید.

جلوه های جذاب بصری از مزایای کارت ویزیت الکترونیک

با به روز شدن شیوه های معرفی کسب و کار ها پیروزی در بازار رقابتی در دست کسانی است که در جامعه ی امروزی توجه شایانی به مباحث روان شناسی و روان شناختی جامعه هدف خود دارند که محصول ویژه کارت ویزت تمامی توجهات لازم به این زمینه را انجام داده و نمونه کارت شما را به گونه ای طراحی می کند که علاوه بر استفاده از رنگ ها و طرح های شارپ و دیدنی که موجب جلب توجه مخاطبان از طریق ویژگی های بصری می شود که با توجه به جدید بودن محصول قطعا موجب جذب نگاه و فکر آن ها به خدمات شما می شود.

امکان اتصال به شبکه های دیگر

امکان اتصال مستقیم به شبکه های اجتماعی و خدمات بستر وب شما از خواص کارت ویزیتآنلاین است.

گروه طراحی کارت آنلاین با توجه به شرایط کسب و کار شما و پیشرفت استفاده از شبکه های اجتماعی ، سایت ها و وبلاگ ها و …. قسمت هایی را برای شما در کارت ویزیت آنلاین شما تعبیه می کند.

که به سادگی و با یک لمس به صورت مستقیم به شبکه های شما وصل شده و مشتریان شما به سادگی می توانند از خدمات شما استفاده کنند

معایب

استفاده از کارت ویزیت الکترونیکی

• همه مردم و فرهنگ ها به دریافت کارت ویزیت الکترونیکی عادت ندارند. برای برخی، ممکن است تبادل نامناسب باشد یا گیرنده ممکن است نداند چگونه به اطلاعات تماس شما دسترسی پیدا کند یا آن را در تلفن خود ذخیره نماید.

• به اشتراک گذاری کارت های ویزیت الکترونیکی نیاز به وارد کردن شماره تلفن شخص یا آدرس ایمیل در داخل نرم افزار برای ارسال کارت دارد.

• اگر نرم افزار کارت های ویزیت الکترونیکی شما باگی باشد، وقتی می خواهید کارت الکترونیکی خود را با دیگران به اشتراک بگذارید، مشکل ساز خواهد بود. اگر می خواهید یک برنامه کارت ویزیت الکترونیکی را انتخاب کنید، مطمئن شوید که تحقیق های لازم را انجام داده اید. نظرات مشتریان را بررسی کنید و مطمئن شوید که شرکت و محصول معتبر هستند.

• بسته به برنامه، منحنی یادگیری برای مرور سیستم صحیح، درک ویژگی ها و ایجاد یک کارت ویزیت الکترونیکی ممکن است بالا یا برای کاربرغیر قابل استفاده باشد. اطمینان حاصل کنید که برنامه کارت های ویزیت الکترونیکی منتخب تان، کاربر پسند، آسان برای مرور و دارای یک راهنمای کاربر با ویژگی های به وضوح مشخص شده باشد.

کارت های ویزیت کاغذی

مزایا:

  • کارت های ویزیت کاغذی، راهی عالی برای جذب مشتریان ، در معرض دید قرار دادن نام تجاری و تاثیر گذار تر بودن می باشند.
  • کارت های کاغذی در هنگام برقراری ارتباط با افراد به صورت رو در رو در دسترس هستند.
  • کارت کاغذی راهی عالی برای ایجاد ارتباط شخصی و روابط قوی و معنی دار است. به طور کلی، افراد در هنگام برقراری ارتباط، عادت به رد و بدل کردن کارتهای ویزیت دارند. همچنین کارت های ویزیت کاغذی در کشورهایی مانند چین و ژاپن بسیار مورد توجه قرار گرفته است. طبق سنت چینی، شما می بایست تعظیم کرده و با دو دست کارت ویزیت خود را تقدیم مشتری کنید.
  • چاپ آنها هزینه بر نیست!

مزایای کارت ویزیت الکترونیک

معایب:

  • به خدمات یک طراح گرافیک حرفه ای ، برای طراحی یک کارت ویزیت خوب، نیاز دارید.
  • میانگین هزینه یک طراح گرافیک از بین ۵۰ تا ۷۰ دلار در هر ساعت متغیر است.
  • اگر شماره تلفن، آدرس ایمیل، آدرس وبسایت یا هرکدام از اطلاعات تماس خود را تغییر دهید، باید یک کارت ویزیت را دوباره چاپ کنید.
  • کارت های ویزیت کاغذی حجیم و جاگیر هستند.
  • برای مدیریت تماس ها، یک اسکنر کارت ویزیت مورد نیاز است تا اطلاعات تماس افراد را به یک CRM یا پلت فرم مدیریت آنلاین تماس بفرستد.
  • تحقیقات نشان داده اند که ۸۸ درصد از کارت های ویزیت در کمتر از یک هفته دورانداخته می شوند.
  • اگر کارت های ویزیت تان باید ارسال شوند، می بایست منتظر رسیدن آنها باشید که ممکن است ناخوشایند باشد.
  • کارت های ویزیت کاغذی دوستدار محیط زیست نیستند.

 

ارسال شده در مقالاتبرچسپ ها:

یک دیدگاه بنویسید