رمزهای موفقیت در کسب و کار اینترنتی

 

 

برای این که در کسب و کار اینترنتی خود به موفقیت برسید لازم به رعایت یک سری اصول مهم و حیاتی است. در ادامه به ۶ اصل مهم اشاره می کنیم که هر کسب و کار در فضای آنلاین باید به آن ها توجه ویژه ای داشته باشد.

در این مطلب یک سری مراحل اثبات شده چگونگی شروع و موفقیت در کسب و کار آنلاین ارائه می شوند که می توانید آنها را برای تضمین موفقیت خود در کسب و کار آنلاین تان دنبال کنید. این مراحل در کسب و کارهای بزرگ آنلاین به روش های مختلفی استفاده می شود. اگر به فکر شروع کسب و کار آنلاین هستید و یا اینکه می خواهید در کسب و کار اینترنتی خود موفق باشید در ادامه با وی لینک همراه باشید.

مزایای کسب وکار اینترنتی

با حداقل امکانات اولیه می‌توانید شروع کنید

تنها با داشتن یک خط اینترنت، یک کامپیوتر یا لپ‌تاپ می‌توانید دست به کار شوید. هزینه راه اندازی سایت بسیار کمتر از آنچه فکر می‌کنید هست و نیازی به صرف هزینه میلیونی ندارید. حتی می‌توانید این کار را خودتان انجام دهید. با صرف حداقل هزینه برای خرید هاست و دامنه و یک قالب ساده کار خود را شروع کنید. توصیه ما به شما این است که برای طراحی سایت، بیش از اندازه زمان و هزینه نگذارید و تمرکز بیشتری روی تولید محتوای ارزشمند و کارت ویزیت الکترونیک داشته باشید.

دسترسی بالا در هر زمان و مکانی

در این نوع کار در هر ساعت شبانه روز می‌توانید به مخاطبان دسترسی داشته باشید. به دلیل مشغله زیاد زندگی، بیشتر افراد تمایل دارند برای رفع نیازهای خود به سراغ اینترنت بروند. به این شکل جامعه بزرگتری از مخاطبان را می‌توان به مشتری تبدیل کنید، نه تنها یک محدوده جغرافیایی بسیار کوچک.

نیاز به مدرک و شرایط سنی خاصی ندارید

کافی است که بخواهید و مصمم باشید. اگر محدودیتی هست خودتان به وجود آورده‌اید. مدتی تلاش کنید و خواهید دید که نتیجه تلاش‌هایتان را خواهید گرفت و صاحب شغلی هستید که دوست دارید. به علاوه مدیریت زمان در دستان خودتان است و محدود به ساعات کاری اداری نیستید.

در این مدل کسب و کار، شما اختیار خود و زمانتان را دارید. بیش از هر چیز در کسب و کار اینترنتی نیاز به جدیت و کار مداوم دارید. با هر از گاهی به سایت سر زدن و مطلبی را منتشر کردن به موفقیت نمی‌رسید، بلکه باید برای کسب و کار اینترنتی خود برنامه طولانی مدت داشته باشید.

کسب درآمد بدون نیاز به حضور شما

اگر اساس کار مثل محتوای خوب و جامع که متناسب با نیاز مخاطبان باشد را به خوبی چیده باشید، حتی در خواب هم درآمد خوبی خواهید داشت و درآمد شما به دلیل حضور نداشتن قطع نمی‌شود. هر کجا که باشید با یک اینترنت و لپ‌تاپ می‌توانید کسب و کار خود را مدیریت کنید. کسب درآمد از اینترنت از بهترین‌ مدل‌های ایجاد درآمد غیرفعال است.

یکی از رازهای ثروتمندان ایجاد شرایطی برای درآمد غیر فعال است، آنها سیستمی را پیاده‌سازی کرده‌اند که بدون حضور آنها، سیستم می‌تواند به درآمدزایی ادامه دهد.

رمزهای موفقیت در کسب و کار اینترنتی

برای این که در کسب و کار اینترنتی خود به موفقیت برسید لازم به رعایت یک سری اصول مهم و حیاتی است. در ادامه به رمز های مهم اشاره می کنیم که هر کسب و کار در فضای آنلاین باید به آن ها توجه ویژه ای داشته باشد.

قاعده قیمت گذاری محصولات

اینکه مشتریان برای خرید یک محصول، قیمت برندهای مختلف را مقایسه کنند امری طبیعی است اما انتظار می رود کارآفرینان نیز از نرخ تصویبی رقبای خود آگاه باشند. خوشبختانه ابزارهای مختلفی برای مشاهده و مقایسه قیمت های وبسایت های رقیب در دسترس است و استراتژی های مختلف قیمت گذاری برای دست یابی به نقطه دلخواه در جذابیت و درآمد، بسته به بازار و نوع محصولاتی که قیمت گذاری می شوند به کار گرفته می شوند.

حفظ محصولات با کیفیت بالا

سالیان سال مردم تصور می کردند محصولاتی که در فروشگاه های اینترنتی عرضه می شوند کیفیت پایین تری نسبت به محصولات مشابه با عرضه مستقیم در فروشگاه های فیزیکی دارند. در حالی که بسیاری از این تصورات غلط امروزه دیگر وجود ندارد، هنوز راه زیادی باقیست تا مشتری را متقاعد کنید که محصول شما از نظر کیفی با محصول عرضه شده در فروشگاه های بزرگ در سراسر شهر برابری می کند.

شما باید به طور مستمراستانداردها را رعایت کنید. اگر یک محصول بی کیفیت را برای یک مشتری ارسال کنید، این قطعا یک ضربه بزرگ در کسب و کار شما خواهد بود حتی اگر خدمات تعویض و استرداد کالا از ویژگی های کسب و کار شما باشد. در مجموع رضایت مشتری نقشی حیاتی برای ادامه بقای کسب و کار اینترنتی شما ایفا می کند و در عین حال ارائه محصول بی کیفیت می تواند کسب و کار شما را به زمین زند.

نیاز مشتریان را پیدا کرده و آن را برطرف کنید

اکثر افرادی که تازه شروع به کار می کنند، مرتکب این اشتباه می شود که ابتدا محصول و سپس بازار آن را جست و جو می کنند. برای افزایش شانس موفقیت خود، ابتدا شما، باید کار خود را با یک بازار شروع کنید.

یک راه میانبر این است که یک گروه از افراد را پیدا کنید که در جستجوی راه حلی برای مشکل خود هستند، اما به جایی نمی رسند. اینترنت این نوع تحقیقات بازاری را آسان کرده است. به انجمن های آنلاین مراجعه کنید تا ببینید مردم چه سوالاتی را مطرح می کنند و چه چیزی مشکلشان را حل می کند.
تحقیقات خود را برای پیدا کردن کلمات کلیدی که بسیاری از افراد ، آنها را جستجو می کنند، اما سایت های رقیب زیادی در آن زمینه فعال نیستند انجام دهید. رقبای بالقوه خود را چک کنید و برای برآورده نمودن تقاضاها بر روی کار خود تمرکز نمایید. سپس می توانید از چیزی که آموخته اید استفاده کنید و محصولی را به بازار عرضه کنید که قابل رقابت با محصول رقبا باشد.

ارتقای دسترسی آسان به فروشگاه

طراحی وبسایت فروشگاه اینترنتی شما باید برای استفاده تمام مشتریان سازگار باشد. فروشگاه اینترنتی شما اصلی ترین ابزار برای ارتباط و تعامل با مشتریان است که باید قادر به انتقال سریع اطلاعات و برانگیختن حس اعتماد نسبت به کسب و کار شما در مشتری باشد.

قابلیت در دسترس بودن سایت، از آنجایی که به کسب و کار اینترنتی تان کمک می کند، از اهمیت بالایی برخوردار است. برای مثال افراد از فرهنگ های متفاوت ،افراد معلول و… اگر سایتتان قابلیت چند زبانه بودن را داشته باشد به طور بالقوه می تواند پایگاه مشتریان خود را گسترش دهد.

همچنین شما می توانید با استفاده از ابزارهای موبایلی به بهتر دیده شدن فروشگاه آنلاین خود کمک کنید، از جمله استفاده از طراحی واکنش گرا (ریسپانسیو) و بهینه سازی عکس هایتان برای بارگذاری سریع تر. در مجموع شما هرچه دسترسی وب سایت خود را بیشتر ارتقا دهید، افراد بیشتری می توانند آن را ببینند.

ایجاد یک احساس فوق العاده در اولین برخورد

کاربران در اولین نگاه می دانند که یک وبسایت را دوست دارند یا نه! و معمولا این احساس تا آخر باقی می ماند. ایجاد یک حس خوب در کاربر امری ضروری در جذب مشتری بیشتر برای فروشگاه اینترنتی شماست. بهترین و گیراترین طراحی ممکن را برای جلب و استفاده کاربر از وبسایت کسب وکار اینترنتی خود اجرا کنید. یک طراحی سایت خوب، اصولی دارد که با اجرا کردنش شما می توانید کاربران را مجاب کنید سری هم به محتوای سایتتان بزنند. به طور کلی، همه چیز باید در سایت شما آسان و قابل درک باشد.

امنیت در ارسال اطلاعات

یکی از نگرانی های اصلی کارآفرین و مصرف کننده، مقوله امنیت است. با توجه به انتقال آنلاین اطلاعات مالی و شخصی، همیشه این امکان وجود دارد که وبسایت های کسب و کار در معرض خطر قرار گیرند و اطلاعات کاربر برای اهداف نابکارانه دزدیده شود. این مورد علی الخصوص در مورد اطلاعات کارت های اعتباری که حداقل روزی یک بار در سایت های آنلاین وارد می شوند صدق می کند.

به همین منظور از ssl برای ایجاد امنیت در تجربه خرید مشتری استفاده کنید. لایه سوکت های امن تضمین می کند که تراکنش ها و داده ها رمزگذاری می شوند که در نتیجه شانس کمتری برای در معرض خطر قرار گرفتن هست. همچنین احراز هویت دو مرحله ای یک راه خوب برای حفظ امنیت کسب و کار اینترنتی شماست و اضافه کردن متدهای دیگر نیز می تواند به کمک شما بیاید.

موفقیت در کسب و کار اینترنتی

 

استفاده از تجارت الکترونیک بر بستر موبایل

طی چند سال گذشته تعداد کاربران موبایل، به طرز چشم گیری افزایش یافته است. در نتیجه نیاز به موبایل محور شدن فروشگاه های اینترنتی به طور قطع التزام یافته است. اگر فروشگاه اینترنتی شما برای استفاده با موبایل بهینه سازی نشده است، شما یقینا سهم زیادی از بازار را از دست داده اید.

برخی از مواردی که یک فروشگاه آنلاین را برای استفاده در بستر موبایل بهینه می کند، مواردی مانند طراحی واکنش گرا با منوهای جهت یابی آسان برای استفاده، ویژگی های جستجوی جامع موبایل و پرداخت و تسویه آسان هستند که همگی با استفاده از تلفن همراه انجام می شوند. شما اصلا نیازی به طراحی نرم افزار موبایل ندارید! فقط کافیست وب سایتتان را برای استفاده با موبایل بهینه سازی کنید.

 نوشتن متن های تاثیرگذار

نوشتن متن های تاثیر گذار در موفقیت کسب و کار آنلاین تاثیر مستقیمی دارد. یک متن تاثیرگذار سبب می شود بازدیدکننده ای که وارد وبسایتتان شد بدون خرید کردن خارج نشود.

  • از عنوان های جالب و جذاب استفاده کنید
  • در مورد مشکلی که محصول شما آن را حل می کند توضیح دهید
  • اعتبار خود را به عنوان حل کننده مشکل بیان کنید
  • اضافه کردن بخش نظرات خریدارانی که قبلا از محصول شما استفاده کرده اند
  • در مورد محصول و چگونگی استفاده از آن به نفع کاربر صحبت کنید
  • پیشنهاد دهید
  • یک ضمانت قوی ارائه کنید
  • ضرورت استفاده از محصول را توضیح دهید
  • از او بخواهید خرید کند

شما باید در طول نگارش متن های خود، بر روی این موضوع تمرکز کنید که چگونه محصول یا خدماتتان به طور منحصر به فردی قادر به حل مشکلات مردم و یا فراهم آوردن زندگی بهتری برای آنهاست.

سخن پایانی

اگر علاقه‌مند به ایجاد یک موفقیت در کسب و کار اینترنتی و کارآفرینی خود هستید بدانید در راهی قدم گذاشته‌اید که همانند یک سفر واقعی می‌باشد.

در این راه، گاهی با مشکلاتی روبه‌رو خواهید شد؛ گاهی می‌توانید آن‌ها را حل کنید و برخی از اوقات نیز شکست می‌خورید. اما دلسرد نشوید و به مسیر خود ادامه دهید؛ کلید موفقیت این است که بعد از هر شکست، با تلاش بیشتری ادامه دهید و مطمئن باشید به اهداف خود خواهید رسید.

ارسال شده در مقالاتبرچسپ ها:

یک دیدگاه بنویسید