کارت ویزیت الکترونیک چیست؟

کارت ویزیت الکترونیک چیست؟کارت ویزیت الکترونیکی هر نوع کارت ویزیت که با استفاده از ابزار های الکترونیکی مانند گوشی تلفن همراه،رایانه،ایمیل استفاده گردد به عنوان کارت ویزیت الکترونیک شناخته می شود و در واقع جایگزین کارت ویزیت های کاغذی می باشند که با هزینه کمتر امکانات بسیار زیادی را در اختیار مشتریان قرار خواهند داد. کارت ویزیت الکترونیکی، ابزار بسیار قوی برای معرفی رسمی کسب وکار یا فرد می باشد که می توانند ارتباط موثری با مشتریان خود داشته باشند در اصل کارت ویزیت الکترونیکی بر اساس مدیریت ارتباط با مشتری طراحی و برنامه ریزی شده است با سایت وی لینک همراه باشید.

کارت ویزیت الکترونیکی به دونوع  CRM و USSD تقسیم می شوند:نوع اول در بستر سیستم پیامکی مخابرات و بخش دوم در بسترUSSD

درکارت ویزیت پیامکی یا CRM ، چنانچه فردی کد اختصاصی کسب وکاریا فرد را به سامانه مرتبط پیامک کند، تمام اطلاعات کاری  شامل خدمات، آدرس مغازه یا شرکت، تلفن همراه، ثابت و… را در تلفن همراه خود دریافت خواهد کرد که این اطلاعات هر لحظه به وسیله تلفن همراه صاحب کارت ویزیت قابل ویرایش بوده که این تغییر در کارتهای چاپی مستلزم چاپ مجدد است همچنین شماره تماس ارسال کننده کد در باشگاه مشتریان کسب وکار ذخیره می شود.

درکارت ویزیت USSD ، پنل اختصاصی به کسب و کارها در بستر سرشماره  *  عدد  #   فعال سازی می شود و کافی است مشتریان کد مخصوص کسب و کار را از این طریق وارد نمایند تا کلیه اطلاعات کاری کسب وکاریا همان صاحب کارت ویزیت الکترونیک، تلفن تماس ، راه های دسترسی ، نظرسنجی و… برایشان به نمایش درآید و تلفن مشتری نیز در باشگاه مشتریان  اضافه گردد.
از این پس دارنده کارت ویزیت می تواند با مشتریان خود در هر لحظه و به مناسبت های مختلف در ارتباط بوده و آنها را از خود با خبر کند

مزایای کارت ویزیت الکترونیک:

برند سازی

سریع، آسان و با پرستیژ بالا مشخصات کسب وکار خود را ارایه می دهید.

حفظ ارتباط مداوم با مشتری ( مشتریان کسب وکار هیچ وقت کارت ویزیت آن کسب وکار را گم نخواهند کرد)

جداسازی و مشخص سازی مشتریان از طریق ثبت شماره

تبلیغات هدفمند، هوشمندانه و موثر

تبلیغات با هزینه کم (نیاز به چاپ کارت ویزیت، تراکت و هزینه های گزاف تبلیغاتی ندارد)

ارسال کلیه اطلاعات کسب وکار از طریق یک sms

قابلیت ویرایش متن کارت ویزیت در هر لحظه

امکان ثبت لینک های مختلف از قبیل سایت، کانال و غیره

کاتالوگ دیجیتال (ثبت عکس محصولات، موقعیت کسب و کار ، معرفی خدمات و …)

عضویت مشتریان در باشگاه مشتریان به صورت آگاهانه

تخفیف فعال سازی کد CRM در سال های آتی

مزیت نسبت به کارت ویزیت های چاپی ( عدم محدودیت در تیراژ چاپ، عدم محدودیت در فضای متن کارت ، امکان حمل و دسترسی سریع)

صفحه اختصاصی در وب بدون نیاز به طراحی سایت

ثبت اطلاعات کسب و کار و موقعیت مکانی در نقشه جهت دسترسی آسان به محل کسب وکار توسط مشتریان

جذب مشتری از هر نقطه مکانی در ایران

اختصاص پنل مدیریت ارتباط با مشتری با امکانات پیشرفته و کاملا رایگان

امکان مدیریت و دسترسی توسط خود کسب و کار

پشتیبانی در مورد نحوه استفاده از این خدمات به صورت رایگان

امکان تغییر و یا ارتقا کد CRM ( برای مشاغلی که می خواهند کسب و کار خود را تغییر دهند)

امکان مدیریت مخاطبان ( افزودن،حذف، ویرایش)

کارت ویزیت الکترونیک EBC راهکاری برای ایجاد ارتباطی موثر و مداوم با مخاطبین و مشتریان شما می‌باشد. واژه کارت ویزیت الکترونیک EBC مخفف عبارت Electronic Business Card است. امروزه با توجه به مشغله‌های بسیار زیاد مردم، کارت ویزیت‌ های چاپی جایگاه خود را از دست داده‌اند.

اکثر مواقع مردم پس از دریافت کارت ویزیت چاپی، فراموش می‌کنند که این کارت برای چه در کیف یا میزکار آنها وجود دارد؛ حتی موضوع فعالیت صاحبین کسب و کار را فراموش می‌کنند و یا ممکن است که کارت ویزیت را کجا گذاشته‌اند.

غیر از این موارد، اگر صاحبین کسب و کارها تغییری در اطلاعات روی کارت ویزیت چاپی خود دهند؛ نمی‌دانند که از چه طریقی می‌توانند اطلاعات جدید خود را به مشتریانی که کارت ویزیت آنها را از قبل دارند؛ اعلام کنند؟

خبر خوب اینجاست که آی نوتی با خدمات نوین بر روی کارت ویزیت الکترونیکی EBC ، همه این مشکلات را بر طرف کرده و علاوه بر آن امکانات و خدمات بیشمار دیگری برای برقراری ارتباط دو سویه با مشتریان ارائه می‌دهد.

کارت ویزیت الکترونیکی

کارت ویزیت یکی از ابزارهای مهم و کاربردی در معرفی حرفه و کسب و کار شما می باشد. امروزه به دلیل اتکا به فناوری، کارهایی که معمولا به صورت آفلاین انجام می گرفت، راه خود را به گوشی های هوشمند و رایانه های ما باز کرده اند. تا چند سال اخیر اغلب از کارت ویزیت های چاپی استفاده میشد در حالیکه امروزه کارت ویزیت های چاپی جای خود را به کارت ویزیت الکترونیکی یا دیجیتالی داده است.

در واقع هدف از طراحی کارت ویزیت الکترونیکی که یکی از بهترین ابزار دیجیتال مارکتینگ

می باشد، ایجاد یک فایل واحد، ساده و قابل اشتراک گذاری با تمام اطلاعات تماس شما است. بسیاری از ما در پلتفرم‌های زیادی از جمله لینکدین، توییتر، اینستاگرام و … فعالیت داریم که اشتراک‌ گذاری همه آن ها در آن واحد ممکن است طاقت‌ فرسا باشد. اینجاست که کاربرد کارت ویزیت دیجیتالی به چشم می آید. به بیان دیگر کارت ویزیت دیجیتال در درجه اول به همین منظور ارائه شده است.

اطلاعات یک کارت ویزیت الکترونیکی

  • اطلاعات شرکت / کارفرما و عنوان اصلی موقعیت یا حرفه شما
  • اطلاعات تماس و آدرس
  • لینک سایت و شبکه های اجتماعی که در آن فعالیت دارید
  • لوگوی شرکت یا تیم شما
  • مخاطبین رسانه های اجتماعی
  • لینک های پیگیری و کدهای تصویری، مانند کدهای QR (که به اطلاعات دیگر پیوند دارند)

کارت‌های ویزیت الکترونیکی پیشرفته ‌تر ممکن است شامل اطلاعات تماس شما به همراه تصویر، لوگوی شما، حتی مواردی مانند پست‌های اخیر رسانه‌های اجتماعی، لینک های وبلاگ، ویدئوهای نمایشی محصول و … باشد.

انواع کارت ویزیت دیجیتال

کارت ویزیت الکترونیکی CRM

(CRM مدیریت ارتباط با مشتری )، در واقع نوعی کارت ویزیت پیامکی است که در آن کدهای اختصاصی به کار می رود. و اگر افراد کد اختصاصی را به سامانه مربوطه به صورت پیامکی ارسال کنند، تمام اطلاعات شامل خدمات، آدرس محل کار، شماره همراه، شماره ثابت و سایر مشخصات فرد را در تلفن همراه خود  دریافت می کنند. لازم به ذکر است که اطلاعات هر لحظه توسط صاحب کارت ویزیت الکترونیکی قابل ویرایش است.

کارت ویزیت دیجیتال USSD

کارت ویزیت USSD ، به این صورت است که در قالب شماره # عدد * فعال سازی می شود و مشتریان باید کد مخصوص کسب و کار خود را از این روش وارد نمایند تا هرگونه اطلاعاتی در مورد کسب و کارشان یا صاحب کسب و کار کارت ویزیت الکترونیکی، از جمله شماره ها، راه های ارتباطی، نظرسنجی و … نمایش داده شود. همچنین در باشگاه مشتریان شماره تلفن مشتری ذخیره و ثبت گردد.

قیمت کارت ویزیت الکترونیکی

جهت خرید و استفاده از کارت ویزیت دیجیتال باید در سامانه مورد نظرتان ثبت نام کنید و وارد پنل کاربری خود شوید. پس از ثبت نام با مطالعه کامل شرایط و امکانات هر پنل می توانید سرویس مورد نظر خود را خریداری کنید. شما  با خرید پنل اس ام اس مورد نظر خود می‌توانید به سیستم  پاسخگوی خودکار دسترسی پیدا کنید و به صورت  نامحدود کد CRM اختصاصی به صورت رایگان داشته باشد.

با خرید پنل مورد نظر خود در ادامه هم توانید از خدمات آن بهره ببرید. به طور مثال از طریق پنل پیامک می توانید پیام های خود را به صورت انبوه ارسال کنید و با دادن یک ارزش افزوده از مشتری بخواهید که به طور مثال عدد 1 را به سامانه پیامکی شما ارسال کند. با این کار شما به صورت هدفمند یک بانک شماره از مشتریان خود خواهید داشت که می توانید از آن برای تبلیغات و بازاریابی استفاده کنید.

 

ارسال شده در دسته‌بندی نشده, دیجیتال مارکتینگبرچسپ ها:

یک دیدگاه بنویسید